Vijesti     -     Kontakti

Obavijesti

 

Obavijest studentima Sveučilišta u Rijeci

Sveučilište u Rijeci objavilo drugi Javni poziv za dodjelu jednokratne financijske pomoći studentima Sveučilišta u Rijeci iz područja pogođenih potresom Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije.

Javni poziv otvoren je do ponedjeljka 3. svibnja 2021. godine do 12,00 sati.

Poziv na webinar

       Javna ustanova regionalna Razvojna agencija Karlovačke županije provodi projekt „KaŽu5 EduKA II“ KK.10.1.3.03.0013 koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Tehničke pomoći za nastavak aktivnosti regionalnih koordinatora. Projekt KaŽu5 EduKA II usmjeren je na jačanje kapaciteta javnopravnih tijela na području Karlovačke županije kroz pomoć u pripremi i provedbi razvojnih projekata, informiranju i umrežavanju u sferi ESI fondova te upravljanju sustavom strateškog planiranja, a u cilju poticanja regionalnog razvoja. Opći cilj projekta ostvarit će se kroz pružanje savjetodavne potpore potencijalnim korisnicima EU fondova te jačanjem kapaciteta javnopravnih tijela s naglaskom na financijsku perspektivu 2021. - 2027. Vrijednost projekta je 14.756.262,24 kn, od čega je 12.542.822,84 kn EU sufinanciranje iz Europskog fonda za regionalni razvoj, projekt je započeo 01. travnja 2019. godine te završava 31. prosinca 2023. godine

       Jedna od aktivnosti projekta je provedba obrazovnih aktivnosti o EU fondovima za jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravne osobe s javnim ovlastima s područja županije. Obrazovne aktivnosti provoditi će se kroz cijelo vrijeme trajanja projekta. Djelatnici Javne ustanove regionalne razvojne agencije Karlovačke županije pripremili su i provode ciklus edukacija o EU fondovima.

       Navedeni ciklus radionica će obraditi teme o EU fondovima, financijskim potporama i bespovratnim sredstvima, Strateško planiranje i relevantnost za EU fondove, Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih prijedloga), Horizontalna načela u pripremi i provedbi EU projekata, Osnove Upravljanje projektnim ciklusom (provedba projekta i izvještavanje), Promidžba i vidljivost u EU projektima, Rad u sustavu eFondovi, Simulacija provedbe EU projekata (sažetak provedbe), u svrhu pripreme javnopravnih tijela s područja Karlovačke županije za novu financijsku perspektivu 2021. – 2027. i bolju apsorpciju EU sredstava.

  1. Modul: EU fondovi, financijske potpore i bespovratna sredstva

         Prvi modul pod nazivom „EU fondovi, financijske potpore i bespovratna sredstva“ sastoji je od 3 teme a cilj ovog modula je da sudionici edukacije usvoje znanja o strukturi EU fondova te o strukturama financijskih perspektiva odnosno razdoblja 2014.-2020. i 2021.-2027. Ukratko će se prezentirati svaki fond i program te mogućnosti financiranja, značenje financijskih potpora i bespovratnih sredstava te na koji način osigurati sufinanciranje. Isto tako, sudionici edukacije će se upoznati sa relevantnim internetskim stranicama na kojima se objavljuju natječaji za prijavu projektnih prijedloga te će dobiti informacije o specifičnostima poziva iz pojedinih operativnih programa.

RASPORED ODRŽAVANJA WEBINARA:

Red. br

Datum

Vrijeme

Naziv teme

Predavač

1.

19.04.2021.

12:30 – 13:30h

Struktura financijske perspektive 2014.-2020.

dr. sc. Vilko Klasan

2.

21.04.2021.

12:30 – 13:30h

Struktura financijske perspektive 2021.-2027.

dr.sc. Vilko Klasan

3.

26.04.2021.

12:30 – 13:30h

Praćenje javnih poziva i natječaja

Livio Bišćan

4.

28.04.2021.

12:30 – 13:30h

Zaključak i osvrt na 1. Modul

Svi predavači

         S obzirom kako održavamo webinare za veći broj različitih javnopravnih tijela sa područja Karlovačke županije, ovaj ciklus webinara namijenjen je za gradska (komunalna) poduzeća i zdravstvene institucije sa područja županije.

Za potrebe održavanja webinar-a koristiti će se Zoom platforma. Polaznici webinara neće morati instalirati aplikaciju već će dobiti link koji će ih odvesti u „sobu za sastanak“ odnosno održavanje webinara. Preporuka je da polaznici webinara, svoje računalo mrežno povežu sa internetom, obzirom da kvaliteta prijenosa webinara ovisi i o brzini interneta.

Za sudjelovanje na webinaru molimo popuniti Obrazac za prijavu polaznika na webinar, koji se nalazi niže u tekstu.

Molimo da popunjeni obrazac dostavite na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 16.04.2021. u 12:00h.

 

 

 

Obrazac za prijavu polaznika na webinar

  1. Modul: EU fondovi, financijske potpore i bespovratna sredstva

Ime i prezime

 

Institucija

 

Radno mjesto

 

E-mail adresa

 

Kontakt broj

 

Prijavljujem se na sljedeće teme 1. Modul: EU fondovi, financijske potpore i bespovratna sredstva:

Datum

Vrijeme

Naziv teme

Prijavljujem se

(molimo upisati  

DA ili NE)

19.04.2021.

12:30 – 13:30h

Struktura financijske perspektive

2014.-2020

 

21.04.2021.

12:30 – 13:30h

Struktura financijske perspektive

2021.-2027.

 

26.04.2021.

12:30 – 13:30h

Praćenje javnih poziva i natječaja

 

28.04.2021.

12:30 – 13:30h

           Zaključak i osvrt na 1. Modul

 

Datum:

Mjesto:

 

Napomena (ukoliko ima):

  • Obrazac je dovoljno popuniti elektronski, nije potreban potpis.

 

OBAVIJEST POLJOPRIVREDNICIMA

POŠTOVANI,

OBAVJEŠTAVAMO VAS DA SU SREDSTVA PRORAČUNA KARLOVAČKE ŽUPANIJE NAMJENJENA OSTVARIVANJU POTPORE IZ MJERE 1.7. – POTPORA ZA NABAVKU MEHANIZACIJE, STROJEVA I OPREME ZA PRIMARNU POLJOPRIVREDNU PROIZVODNJU IZ JAVNOG POZIVA KARLOVAČKE ŽUPANIJE ZA PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA DODJELU POTPORA MALE VRIJEDNOSTI U POLJOPRIVREDI I RURALNOM RAZVOJU ZA 2021. GODINU ISKORIŠTENA U CIJELOSTI.
OBZIROM NA NAVEDENO MOLIMO VAS DA ZA NAVEDENU MJERU U 2021. GODINI NE PODNOSITE ZAHTJEVE.

S POŠTOVANJEM,
U Karlovcu, 1. travnja 2021. godine

Javni poziv za dodjelu potpora za samozapošljavanje za djelatnost primarne poljoprivredne proizvodnje u 2021. godini

Javni poziv za dodjelu potpora za samozapošljavanje za djelatnost primarne poljoprivredne proizvodnje u 2021. godini

Objavljen:

RH Ministarstvo hrvatskih branitelja

Poziv je otvoren od 11. ožujka do 9. travnja 2021. godine

Predmet poziva:

Ovaj javni poziv objavljuje se na temelju Programa stručnog osposobljavanja i zapošljavanja hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji za razdoblje od 2021. do 2023. godine (NN 20/21, dalje: Program) u cilju otvaranja novih radnih mjesta za osobe iz ciljne skupine Programa kroz davanje novčane potpore u svrhu samozapošljavanja pokretanjem poljoprivrednog gospodarstva (dalje: potpora) te bavljenja primarnom poljoprivrednom proizvodnjom.

Prihvatljivi korisnici:

Za potporu po ovom pozivu mogu kandidirati:

  • Prihvatljivi podnositelji zahtjeva su nezaposleni hrvatski branitelji iz Domovinskog rata, nezaposlena djeca smrtno stradalih ili nestalih hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, nezaposlena djeca dragovoljaca iz Domovinskog rata i nezaposlena djeca hrvatskih ratnih vojnih invalida iz Domovinskog rata s trajno utvrđenim statusom.
  • Prilikom podnošenja zahtjeva za dodjelu potpore, podnositelj zahtjeva mora imati status nezaposlene osobe i biti prijavljen u evidenciji nezaposlenih osoba Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Iznos potpore:

Potpora iznosi do najviše 80.000,00 kuna. Potpora je jednokratna i nepovratna ukoliko se namjenski utroši u skladu s poslovnim planom.

Sažetak poziva:

Ovaj javni poziv objavljuje se s ciljem otvaranja novih radnih mjesta, kroz davanje novčane potpore u svrhu samozapošljavanja pokretanjem poljoprivrednog gospodarstva te bavljenja primarnom poljoprivrednom proizvodnjom.

Djelatnost mora biti registrirana kao jedan od sljedećih organizacijskih oblika: samoopskrbno poljoprivredno gospodarstvo, obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, obrt registriran za obavljanje poljoprivredne djelatnosti ili trgovačko društvo registrirano za obavljanje poljoprivredne djelatnosti, pri čemu djelatnost obvezno mora biti upisana u Upisnik poljoprivrednika odnosno u Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava. Ostali organizacijski oblici po ovom Pozivu nisu prihvatljivi za financiranje.

Rok za predaju dokumentacije:

Rok za podnošenje zahtjeva je do 9. travnja 2021. godine. Svi zahtjevi bit će riješeni najkasnije do kraja 2021. godine.

Zahtjevi se podnose na adresu: Ministarstvo hrvatskih branitelja, Trg Nevenke Topalušić 1, Zagreb, isključivo putem pošte ili osobno, u zatvorenoj omotnici s naznakom „Javni poziv za dodjelu potpore za samozapošljavanje za djelatnost primarne poljoprivredne proizvodnje u 2021. godini“.

Link:

https://branitelji.gov.hr/vijesti/javni-poziv-za-dodjelu-potpora-za-samozaposljavanje-za-djelatnost-primarne-poljoprivredne-proizvodnje-u-2021-godini-3842/3842

Poziv na 4. Modul webinara: Osnove upravljanja projektnim ciklusom

Započinju prijave na 4. Modul webinara pod nazivom Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih ideja)

  1. MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih ideja)

Cilj ovog modula je upoznati polaznike s osnovama projektnog ciklusa. Sudionici će dobiti informacije kako analizirati dionike (definirati ciljanu skupinu i krajnje korisnike te projektne partnere) te analizirati problem koji će se pokušati riješiti kroz projektnu ideju. Također, će dobiti informacije kako analizirati ciljeve, kako analizirati i odabrati najbolju provedbenu strategiju te kako koristiti intervencijsku logiku.

Polaznici će se detaljnije upoznati s Uputama za prijavitelje i dijelovima Uputa na koje je potrebno obratiti posebnu pozornost. Kroz temu „Izrada projektne prijave“ polaznici će se upoznati s ključnim pitanjima na koje je potrebno odgovoriti u prijavnom obrascu te na koji način koncipirati svoje odgovore i kvalitetno objasniti projektnu ideju. Isto tako, polaznici će biti upoznati s načinom izrade projektnog proračuna te će im se pojasniti na što posebno treba obratiti pozornost prilikom izrade proračuna.

Polaznici će dobiti uvid kako raditi u MIS sustavu i sustavu eFondovi (koji se koriste za prijavu projektnih prijedloga) te će dobiti korisne savjete za popunjavanje podataka u navedene sustave.

RASPORED ODRŽAVANJA WEBINARA:

Red. br

Datum

Vrijeme

Naziv teme

Predavač

1.

23.03.2021.

12:30 – 13:30h

Uvod u upravljanje projektnim ciklusom

dr. sc. Vilko Klasan

2.

25.03.2021.

12:30 – 13:30h

Faza analize i planiranja

Antonija Perač Fištrović

3.

30.03.2021.

12:30 – 13:30h

Upoznavanje s uputama za prijavitelje

Krunoslav Kralj

4.

13.04.2021.

12:30 – 13:30h

Izrada projektne prijave I dio.

(opisni dio projekta)

Monika Cegur

5.

15.04.2021.

12:30 – 13:30h

Izrada projektne prijave II. dio

(procjena troškova i izrada proračuna projekta)

Zoran Lukšić

6.

20.04.2021.

12:30 – 13:30h

Rad u sustavu MIS i eFondovi

(prijava projekta)

Zoran Lukšić,

Monika Cegur

7.

22.04.2021.

12:30 – 13:30h

Zaključak i osvrt na 4. Modul

svi predavači

Za potrebe održavanja webinar-a koristiti će se Zoom platforma. Polaznici webinara neće morati instalirati aplikaciju već će dobiti link koji će ih odvesti u „sobu za sastanak“ odnosno održavanje webinara. Preporuka je da polaznici webinara, svoje računalo mrežno povežu sa internetom, obzirom da kvaliteta prijenosa webinara ovisi i o brzini interneta.

Za sudjelovanje na webinaru molimo popuniti Obrazac za prijavu polaznika na webinar, koji se nalazi niže u tekstu. Popunjeni obrazac dostavite na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 22.03.2021. u 12:00h.

Obrazovne aktivnosti provode se u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“ koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Namijenjen je jačanju kapaciteta javnopravnih tijela na području Karlovačke županije u cilju povećanja apsorpcije sredstava iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova sa naglaskom na novu perspektivu 2021.-2027.

Obrazac za prijavu polaznika na webinar

  1. MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom

(priprema projektnih ideja)

Ime i prezime

 

Institucija

 

Radno mjesto

 

E-mail adresa

 

Kontakt broj

 

Prijavljujem se na sljedeće teme 4. MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom

(priprema projektnih ideja)

Datum

Vrijeme

Naziv teme

Predavač

Prijavljujem se

(DA ili NE)

23.03.2021

12:30 – 13:30h

Uvod u upravljanje projektnim ciklusom

Vilko Klasan

 

25.03.2021

12:30 – 13:30h

Faza analize i planiranja

Antonija Perač Fištrović

 

30.03.2021

12:30 – 13:30h

Upoznavanje s uputama za prijavitelje

Krunoslav Kralj

 

13.04.2021

12:30 – 13:30h

Izrada projektne prijave I dio.

(opisni dio projekta)

Monika Cegur

 

15.04.2021

12:30 – 13:30h

Izrada projektne prijave II. dio

(procjena troškova i izrada proračuna projekta)

Zoran Lukšić

 

20.04.2021

12:30 – 13:30h

Rad u sustavu MIS i eFondovi

(prijava projekta)

Zoran Lukšić,

Monika Cegur

 

22.04.2021

12:30 – 13:30h

Zaključak i osvrt na 4. Modul

svi predavači

 

Datum:

Mjesto:

Napomena (ukoliko ima):

Informacije

Adresa:
A. Vraniczanya 2, Karlovac

Telefoni:
centrala: 047/ 666-111
tajnica župana: 047/666-101
tajnica zamjenika župana: 047/666-100
tajnica zamjenika župana: 047/666-102

Radno vrijeme:
7,00 do 7,30 - 15,00 do 15,30
(klizno radno vrijeme)

Dnevni odmor: 10,30 - 11,00

E-mail: zupan@kazup.hr

Pristupačnost