Vijesti     -     Kontakti

Obavijesti

 

Počinje drugi ciklus natječaja „Žuta točka“ za udruge u Republici Hrvatskoj!

ZutaTocka logo B RGBPočinje drugi ciklus natječaja „Žuta točka“ za udruge u Republici Hrvatskoj!

Udruge i zaklade iz cijele Hrvatske ponovno imaju priliku uključiti se u edukacijski program „Žuta točka“ i osvojiti sredstva za donacijske kampanje

 Natječaj će trajati tri tjedna – od 2. do 23.studenog.

 Cilj natječaja je odabrati organizacije civilnog društva koje žele jačati svoje filantropske i fundraising aktivnosti te uspješnije upravljati svojim organizacijama.

 U novi ciklus natječaja mogu se prijaviti i organizacije koje su prošle godine sudjelovale, uz uvjet da nisu osvojile novčanu nagradu na završnom predstavljanju donatorima.

 

Za prijavu na natječaj organizacije moraju poslati video u trajanju od 90 sekundi u kojem predstavljaju svoju misiju potencijalnim donatorima (građanima i tvrtkama).

Kroz natječaj u organizaciji Zaklade Žuta točka, a u partnerstvu s Hrvatskom zajednicom županija, Udrugom gradova,  Zakladom Konrad Adenauer i Uredom za udruge Vlade Republike Hrvatske, birat će se organizacije civilnog društva koje žele jačati svoje filantropske i fundraising aktivnosti te uspješnije upravljati svojim organizacijama.

Projekt „Žuta točka“ prošle je godine okupio 22 udruge iz čitave Hrvatske, koje su, uz priliku za osvajanje sredstava za konkretnu kampanju, dobile besplatnu edukaciju kroz pet modula te mentorsku podršku u izradi prijedloga za doniranje i fundraising plana za prezentaciju za donatore. Na završnom događaju-fundraising pitchu sudjelovalo je 17 udruga i dodijeljene su financijske nagrade najboljim udrugama za provedbu fundraising aktivnosti - dvije nagrade, svaka u iznosu od 15.000 KN osigurale su tvrtke Wiener osiguranje i A1 Hrvatska. Dobitnici nagrada su udruge LISINA AVANTURA MATULJI i DEBRA HRVATSKA.

Iz uspješnog pilot-projekta proizašla je Zaklada Žuta točka osnovana sa svrhom izgradnje filantropske i fundraising kulture u Hrvatskoj kroz međusektorsku suradnju civilnog, javnog i poslovnog sektora te aktivnu ulogu građana-donatora.

 

NATJEČAJ - pravila, uvjeti i kriteriji odabira  

 

Predviđeno trajanje natječaja je tri tjedna, od 2 do 23. studenog. Prijaviti se mogu udruge i zaklade koje su registrirane i djeluju na području Hrvatske najmanje dvije godine. Određeno razdoblje trajanja organizacije je polazna točka za planiranje fundraising aktivnosti koje su u odnosu s prepoznatljivošću organizacije u javnosti i razini socijalnog kapitala, kojeg je organizacija stvorila ili za koji postoji potencijal.

U novi ciklus natječaja mogu se prijaviti i udruge koje su prošle godine sudjelovale, uz uvjet da nisu osvojile novčanu nagradu na završnom predstavljanju donatorima.

Za prijavu na natječaj organizacije moraju poslati video u trajanju od 90 sekundi u kojem predstavljaju svoju misiju potencijalnim donatorima (građanima i tvrtkama).

Video uradci se šalju na hrvatskom jeziku i ne smiju biti duži od 90 sekundi. Moraju biti autentični, originalni, kreativni i kvalitetni te dostupni u obliku poveznice na YouTube ili sličnim servisima za dijeljenje sadržaja.  Mogu biti snimani i mobitelom

Video bi trebao dati odgovor na neka od sljedećih pitanja:

  • Zašto organizacija postoji i po čemu je prepoznatljiva?
  • Koji je san organizacije, čemu teži i kako mijenja svijet na bolje?
  • Koje su vrijednosti organizacije i kako ih demonstrira kroz svoje aktivnosti, komunikaciju i odnose?

Navedena pitanja služe kao putokaz, a u videu nije potrebno doslovno odgovarati na navedena pitanja niti će se video ocjenjivati po količini sadržaja, već po kvaliteti poruke i kreativnosti sadržaja.

Svoj video uradak možete prijaviti putem obrasca: NATJEČAJ ZA UDRUGE ili se poslužiti QR code-om u nastavku:

Organizacija koja se prijavljuje daje dopuštenje Hrvatskoj zajednici županija i Zakladi Žuta točka da javno objave videa na svojim komunikacijskim kanalima. Video ne smije sadržavati neprimjerene, uvredljive ni diskriminirajuće sadržaje.

Stručni žiri će po završetku natječaja odabrati najviše 21 udrugu (s područja svake županije i Grada Zagreba) koje će osvojiti besplatno sudjelovanje na drugom ciklusu edukacije o fundraisingu, koja će se održati tijekom prvom kvartala 2023. godine. Žiri se sastoji od predstavnika Hrvatske zajednice županija, Zaklade Konrad Adenauer, Udruge gradova, Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske i Zaklade Žuta točka.

Kriteriji za odabir videa su jasnoća vizije i misije organizacije, kvaliteta komunikacijske poruke, kreativnost i originalnost videa te usmjerenost na ciljanu publiku (donatore – građane i tvrtke) i snaga društvenog utjecaja organizacije u lokalnoj zajednici ili potencijal za isti. Najbolja videa bit će odabrana prema ukupnom broju dobivenih bodova u skladu s navedenim kriterijima.

Nagrađene organizacije bit će objavljene na službenoj internetskoj stranici i FB profilu Hrvatske zajednice županija i Udruge gradova Republike Hrvatske, a pobjednici obaviješteni putem e-maila. Dobitnike planiramo objaviti 9.12.2022.

Edukacija je planirana kroz 6 modula i održat će se on-line u prvom kvartalu 2023. uz završni susret uživo svih sudionika edukacije. Sudjelovanje za dobitnike natječaja je besplatno i svaki sudionik će dobiti potvrdu o završenoj edukaciji.

Dodatna vrijednost edukacije je mogućnost dobivanja novčanih nagrada za najbolje fundraising planove koje će sudionici natječaja pripremiti i predstaviti na završnom susretu, koji je planiran uživo u proljeće 2023.

Ne propustite priliku dobiti edukacije koje vam mogu pomoći u uspješnijem upravljanju vašim organizacijama, proširiti mrežu vaših kontakata i dobiti vrijednu novčanu nagradu!

 

O Zakladi Žuta točka

Iz uspješnog pilot-projekta natječaja proizašla je Zaklada Žuta točka, osnovana sa svrhom izgradnje filantropske i fundraising kulture u Hrvatskoj kroz međusektorsku suradnju civilnog, javnog i poslovnog sektora te aktivnu ulogu građana-donatora. Cilj Zaklade poticanje neprofitnih organizacija na pokretanje filantropskih i fundraising aktivnosti kako bi postale financijski održive, povećale svoj društveni utjecaj i socijalni kapital, poboljšale svoju komunikaciju u javnosti, postigle veću razinu transparentnosti u financijskom upravljanju te imale visoku razinu etičkih standarda u prikupljanju donacija od građana i tvrtki.

Kontakt: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Maja Glavaš Vodopija 098 9827 390 Katarina Leko 099 2550 374

Javni poziv za dostavu prijedloga suvenira za Nikola Tesla Experience centar

JAVNI POZIV PROIZVOĐAČIMA SUVENIRA

Predmet Javnog poziva je odabir suvenira za prodaju u maloprodajnom mjestu Poduzetničke zone Korana d.o.o. (Nikola Tesla Experience Centar) na adresi Rakovac 6, Karlovac u 2022/2023. godini.

Javni_poziv_-_suveniri.doc

Prijavnica_-_suveniri.doc

Fotiće u ruke – krenuo novi krug foto natječaja „Volim svoju županiju“

Fotiće u ruke – krenuo novi krug foto natječaja „Volim svoju županiju“

Sedmu godinu zaredom družimo se uz najbolje amaterske i profesionalne fotografije autora iz svih dijelova Lijepe Naše. Natječaj je otvoren od 1. svibnja!

Fotiće u ruke, arhivu na pregled, dronove u let – počinje sedmi krug foto natječaja „Volim svoju županiju“. Natječaj kreće 1. svibnja i trajat će do 15. svibnja, a najbolje fotke prema mišljenju žirija postat će dio jedinstvene izložbe s motivima iz svih županija.

Svi ljubitelji fotografije, bilo da se radi o profesionalnim ili amaterskim fotografima, pozvani su da se uključe u priču koja traje već sedam godina, a cilj je pokazati detalj, motiv, posebnost svakog kraja Hrvatske. Svaki autor može prijaviti do tri fotografije putem aplikacije https://www.volimzup.hr/

Fotografije koje ulaze u postav putujuće izložbe bira stručni žiri na čijem je čelu hrvatska profesionalna fotografkinja svjetska glasa Mare Milin, a uz nju su i predstavnici županija – Davor Pavić iz Splitsko-dalmatinske, Petra Vadlja iz Međimurske i Franca Moscarda iz Istarske županije.

Osim najboljih prema mišljenju stručnog žirija, bit će nagrađena i fotografija s najvećim brojem osvojenih glasova (likeova) unutar aplikacije. Za glasovanje je potrebna prijava putem društvenih mreža. Ovogodišnja novost je da se fotografije snimljene dronom boduju u svojoj kategoriji, a najbolju također nagrađujemo. Glavne nagrade su GoPro Hero 10 sportske digitalne kamere.

Galeriju najboljih fotografija 2021. pronađite na POVEZNICI.

Podsjećamo, natječaj „Volim svoju županiju“ pokrenula je Hrvatska zajednica županija 2016. godine, prvenstveno zbog promocije posebnosti svih hrvatskih županija. Svake godine stručni žiri odabire najbolje fotografije iz svih županija koje ulaze u postav putujuće izložbe. Izložbe su do sada otvorene u mnogim gradovima – od Vukovara do Pule, Zadra i Dubrovnika, građani su imali priliku vidjeti ovu jedinstvenu izložbu. Svake godine, nakon otvaranja posljednje izložbe, cijeli postav donira se jednoj ustanovi na čijim zidovima nastavlja pričati priču o ljepotama hrvatskih krajeva.

Poziv Ministarstva poljoprivrede

POZIV NA DOSTAVU PROJEKTNIH PRIJEDLOGA ZA DODJELU BESPOVRATNIH SREDSTAVA za „Ulaganje C.1.5. R1-I1 izgradnja i opremanje logističko-distributivnih centara za voće i povrće“

 

Poštovani,

ovim putem obavještavamo Vas da je Ministarstvo poljoprivrede objavilo Javni poziv iz naslova ove obavijesti.

U nastavku možete pronaći osnovne informacije o Javnom pozivu, a cjeloviti tekst Javnog poziva dostupan je na poveznici: Poziv.pdf (gov.hr)

Poziv objavljuje:

            Ministarstvo poljoprivrede

 

Sažetak:

Predmet ovog Poziva je dodjela bespovratnih sredstava iz Mehanizma za oporavak i otpornost kroz NPOO za financiranje ulaganja u izgradnju i opremanje logističko-distributivnih centara za voće i povrće:

  • A) LCD projekt kao lokalna infrastruktura i
  • B) LCD projekt kao proizvođačke organizacije i partneri.

Svrha Poziva je poboljšati konkurentnost sektora voća i povrća izgradnjom i opremanjem logističko-distributivne infrastrukture za proizvode navedenog sektora.

Prihvatljivi prijavitelji:

  • A) Prihvatljivi prijavitelji u smislu ovog Poziva gdje je LDC projekt kao lokalna infrastruktura:
    • jedinica/e područne (regionalne) samouprave, ili
    • trgovačko društvo osnovano od strane i u 100%-tnom vlasništvu JRS u okviru kojeg će se provoditi projekt izgradnje i opremanja LDC-a.
  • B) Prihvatljivi prijavitelji u smislu ovog Poziva gdje je LCD projekt proizvođačke organizacije i partneri su:
    • u slučaju proizvođačka/e organizacija/e kao samostalnog investitora koji može osigurati financiranje projekta, prihvatljivim prijaviteljima smatrat će se priznata proizvođačka organizacija kao dioničko društvo ili društvo s ograničenom odgovornošću ili zadruga;
    • u slučajevima:
      • proizvođačka/e organizacija/e i JRS i/ili jedinice lokalne samouprave, kao investitori u zajedničkom projektu
      • proizvođačka/e organizacija/e i drugi poduzetnik/poduzetnici, kao investitori u zajedničkom projektu ili
      • proizvođačka/ organizacija/e i JRS i/ili JLS i drugi poduzetnik/poduzetnici, kao investitori u zajedničkom projektu

prihvatljivim prijaviteljima smatrat će se trgovačko društvo u okviru kojeg će se provoditi projekt, osnovano od strane svih partnera u projektu, pod uvjetom da je društvenim ugovorom razriješeno pitanje participacije pojedinog partnera u vlasništvu društva u okviru kojeg će se provoditi projekt izgradnje i opremanja LDC-a.

Rok za podnošenje prijava:

Bespovratna sredstva dodjeljivat će se putem otvorenog postupka u modalitetu trajnog Poziva.

Dostava projektnog prijedloga dozvoljena je od 30. travnja 2022. do iskorištenja raspoloživih EU sredstava iz Mehanizma za oporavak i otpornost predviđenih za ovaj Poziv ili isteka krajnjeg roka za podnošenje projektnih prijedloga odnosno do 31. ožujka 2023.

 

Raspoloživa sredstva:

  • Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Poziva je 610.000.000,00 HRK.
  • Za LDC projekte lokalne infrastrukture najviši mogući udio bespovratnih sredstava iz NPOO-a po projektu iznosi do 70% od ukupnog iznosa prihvatljivih troškova pojedinog odobrenog projekta, a najviši mogući iznos bespovratnih sredstava za pojedini odobreni projekt iznosi 10.000.000,00 EUR, pri čemu ukupni troškovi projekta ne smiju prelaziti 20.000.000,00 EUR.
  • Za LDC projekte proizvođačkih organizacija i partnera najviši udio bespovratnih sredstava po projektu iznosi do 70% od ukupnog iznosa prihvatljivih troškova pojedinog odobrenog projekta, a najviši mogući iznos bespovratnih sredstava za pojedini odobreni projekt iznosi 15.000.000,00 EUR.

 

Projektni prijedlozi se podnose putem sustava eNPOO od strane ovlaštene osobe.

Natječajna dokumentacija dostupna je na poveznici: Ministarstvo poljoprivrede - Objavljen poziv na dostavu projektnih prijedloga za dodjelu bespovratnih sredstava za „Ulaganje C.1.5. R1-I1 izgradnja i opremanje logističko-distributivnih centara za voće i povrće“ iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (gov.hr)

Ukoliko Vam je potrebna pomoć u izradi prijave, molimo da nam se obratite na adresu e-pošte Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Obavijest o Javnom pozivu za sufinanciranje posebnih programa nacionalnih manjina u Republici Hrvatskoj u 2022. godini

Obavijest o Javnom pozivu za sufinanciranje posebnih programa nacionalnih manjina u Republici Hrvatskoj u 2022. godini (Rok: 24. ožujka 2022. godine)

Poštovani,

ovim putem obavještavamo Vas da je Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo Javni poziv iz naslova ove obavijesti.

U nastavku možete pronaći osnovne informacije o Javnom pozivu, a cjeloviti tekst Javnog poziva dostupan je na poveznici: javni_poziv_za_sufinanciranje_posebnih_programa_nacionalnih_manjina_u_rh_u_2022._god.pdf (gov.hr)

Poziv objavljuje:

Ministarstvo znanosti i obrazovanja

Sažetak:

Predmet Javnoga poziva za dodjelu sredstava za sufinanciranje posebnih programa nacionalnih manjina u Republici Hrvatskoj u 2022. godini je prikupljanje prijava posebnih programa nacionalnih manjina i to prema sljedećim grupama: 

 a) Stručno usavršavanje odgojitelja te učitelja i nastavnika koji izvode nastavu na jeziku i pismu nacionalnih manjina u osnovnim i srednjim školama;

 b) Održavanje literarnih, dramskih i drugih izvannastavnih aktivnosti te drugi oblici školovanja  učenika na jeziku i pismu nacionalnih manjina u osnovnim i srednjim školama;

 c) Natjecanje učenika pripadnika nacionalnih manjina u osnovnim i srednjim školama (pisanom, likovnom stvaralaštvu i slično);

 d) Manifestacije obilježavanja značajnih datuma za nacionalne manjine; 

 e) Tiskanje časopisa, brošura i knjiga koje pomažu promociji jezika, pisma i kulture nacionalne manjine te se koriste u svrhu edukacije učenika osnovnih i srednjih škola. 

 

 

Prihvatljivi prijavitelji:

Sve zainteresirane udruge i ustanove čije je djelovanje usmjereno na: odgoj i obrazovanje djece i mladih pripadnika nacionalnih manjina i/ili na stručno usavršavanje odgojitelja, učitelja i nastavnika koji izvode nastavu na jeziku i pismu nacionalne manjine i/ili organizaciju manifestacija obilježavanja značajnih datuma za nacionalne manjine i/ili izdavačku djelatnost vezano uz tematiku nacionalnih manjina ovisno o grupi na koju se prijavitelj prijavljuje.

Rok za podnošenje prijave

Prijave na temelju ovoga Natječaja mogu se podnositi od 22. veljače 2022. do 24. ožujka 2022. godine.

 

Sredstva

Vrijednost Javnoga poziva od ukupno 300.000,00 kuna je indikativna vrijednost Javnoga poziva.

Prijave za dodjelu sufinanciranja

Prijave za sudjelovanje podnose se pisanim putem n a Obrascu koji je sastavni dio ovog Javnog poziva:

Javni poziv_obrazac 1_obrazac za prijavu programa.doc (live.com)

Prijavitelji mogu podnositi prijave isključivo preporučenom poštanskom pošiljkom ili osobnom dostavom od datuma objave na mrežnoj stranici Ministarstva znanosti i obrazovanja (mzo.gov.hr) do definiranoga roka ovim Javnim pozivom.

Dokumentacija koja zahtijeva potpis Prijavitelja mora biti u izvorniku, ovjerena pečatom i potpisom osobe ovlaštene za zastupanje. 

Prijava se podnosi u jednom (1) izvorniku na formatu A4 u jednome zatvorenom paketu/omotnici, uvezana s numeriranim stranicama.  

Prijave pristigle isključivo elektroničkom poštom i u elektroničkome obliku neće se uzeti u razmatranje.

Više o javnom pozivu: Ministarstvo znanosti i obrazovanja - Javni poziv za sufinanciranje posebnih programa nacionalnih manjina u Republici Hrvatskoj u 2022. godini (gov.hr)

Ukoliko Vam je potrebna pomoć u izradi prijave, molimo da nam se obratite na adresu e-pošte Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Informacije

Adresa:
A. Vraniczanya 2, Karlovac

Telefoni:
centrala: 047/ 666-111
tajnica župana: 047/666-101
tajnica zamjenika župana: 047/666-100
tajnica zamjenika župana: 047/666-102

Radno vrijeme:
7,00 do 7,30 - 15,00 do 15,30
(klizno radno vrijeme)

Dnevni odmor: 10,30 - 11,00

Uredovno vrijeme za rad sa strankama u upravnim tijelima Karlovačke županije

E-mail: zupan@kazup.hr

Pristupačnost